.







Gott nytt år till er alla! Nu, nu, nu ska den här bloggen få liv igen. För alldeles, typ nu, pyttelite, nästan idag och riktigt riktigt snart så lämnar jag detta land. Jag flyttar till staden jag blivit förälskad i. Där de talar det fina språket jag håller på att lära mig. Där min kärlek och min fina vän finns. Ett nytt liv med utmaningar, spännande upptäckter och nya möten. Och självklart vill jag förmedla detta, här i bloggen och min förhoppning är att skriva och visa mer bilder. Visa er mitt Barcelona och mitt liv i denna underbara stad. Men först lite bilder från senaste tiden i det fina Malmö.


Kommentarer
Postat av: pooja

Önskar dig all lycka på din resa Malin!

2011-01-05 @ 20:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0