.



Mont Blanc.


Gata i Grácia.


Fina Jenny på Placa del Sol.


Placa del sol.

Barcelona dag 1.

Nu är jag framme och har spenderat en natt i underbara Barcelona! Resan gick bra och när jag väl kommit till lägenheten och mitt rum efter en del strul så begav jag och Jenny mig ut. Vi gick till Grácia, ett område som ligger ovanför mitt (Eixample). Grácia är ett jättemysigt område med små gator och nästan inga turister. Vi gick till ett torg, Placa del Sol, och åt Libanesisk mat. Efter en liten runda på stan där fina Espadrillos inköptes kom jag hem. Här är varmt och att sova gick sådär.

Idag ska jag ut och handla på marknaden som ligger bara över gatan. Efter det kanske jag åker till stranden och tar ett efterlängtat dopp i Medelhavet!


Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt!!

Jag har också varit på playan idag och ikväll ska vi se Tingan! :)

Ha det underbart i värmen! Kram

2010-07-28 @ 17:00:25
URL: http://annorledes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0