.







Barcelona dag 22 och 23.

Vädret har varit underbart den här veckan så jag har legat på stranden varje dag efter skolan. Igår blev det en sväng till Grácia igen och jag hittade mysigaste affären med en fantastisk innergård. Jag har inte hittat så många mysiga fik där man dessutom kan sitta ute men det här ska jag verkligen besöka ofta! Jag älskar verkligen Grácia! Här ska jag bo om jag kommer tillbaka. Det är lugnt, turistfritt, supermysigt och det finns mysiga barer, restauranger och caféer överallt!


Kommentarer
Postat av: mamma

godmorgon..fin fina bilder..ha det nu bra när du får besök

kram mamma

2010-08-19 @ 10:06:01
Postat av: Terese

Hej kära kusin!



Du verkar ha det helt underbart där nere. Visst är staden fantastisk? jag var där i början av sommaren och blev helt förälskad. Om du inte har varit där än så måste du åka till Montserrat. Det är ett berg utanför Barcelona (ca 1 timme med tåg). Helt fanastikt vackert och utsikten är storslagen. Åk dit tidigt på morgonen!



Ser fram emot att följa din resa och att få höra mer om det sen.



ta hand om dig.

Kramar Terese

2010-08-20 @ 13:02:31
Postat av: Malin

Hej kusin vitamin!



Vad kul att du skriver här! Hoppas allt är bra med dig! Har du haft en fin sommar?



Jag har det verkligen underbart här! Var bodde du när du var här?

Tack för tipset! Dit ska jag kanske åka.



Ha det fint och hälsa Johan!



Kram

2010-08-20 @ 21:01:42
URL: http://meyouandeveryoneweknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0