.



Ännu ett av Gaudís verk.


Mimmi.




Second hand affär med en fin gammal kassaapparat.


Utomhusbiosugna tjejer.



Barcelona dag 7.

Skolan gick bra idag! Det är intensivt och man blir trött i huvudet av all koncentration men jag vill försöka lära mig så mycket som möjligt.

Är nyligen hemkommen från en tripp till Montjuic som är ett berg här i stan. Där skulle vi titta på en konsert med flamencomusik och titta på utomhusbio. Men lagom till att vi kom upp på berget började det ösregna och åska. Vi fick springa till bussen och åka hem. Men det visas utomhusbio där tre gånger i veckan så vi ska dit snart igen.

Tidigare idag var jag en sväng på stan och då såg jag det härligaste bandet uppträda på gatan. De spelade Cumbia och sångaren kom fram och dansade med mig. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0