glömd pesto




Skolan gick bra. Det känns skönt och kul att börja en ny kurs och denna känns väldigt intressant. Socialt arbete i mångkulturella miljöer heter den. Hela terminen ska vi vara på Lärarhögskolan och det är kul att se nytt folk och det är närmare för mig.

Efter föreläsningen åkte jag och köpte pennor som jag ska ha till tavlan. Igår köpte jag kinesiskt rispapper så nu är tavlan snart klar. Väl hemma upptäckte jag att jag glömt varor i affären som jag handlade i... Gjorde i alla fall en kycklingsallad och nu är jag trött och har ont i magen men inte av maten.

Förresten, min syster har nu gjort en blogg för sitt klädesmärke. emmalov.blogg.se


Kommentarer
Postat av: mamma

det låter kul med d en nya kursen ..kanske får du lite ny energi

kram mamma

2009-01-22 @ 12:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0