små varelser




Jag är inte arg längre. När jag skulle tända en lampa i morse så gick proppen. Allt stängdes av. Med hjälp från mamma så satte jag i en ny och lägenheten började fungera igen. Jag är inte van med proppar...

Igår hade vi en secondhand-runda på förmiddagen men jag köpte inget. Sedan tog jag bussen hem till pappa och co. Åt pizza från Vespa och snackade. Lukas undrade var min pappa var och när jag sa att han satt bredvid oss så förstod han inte. Det är ju hans pappa. Sen frågade han var min morfar var och då sa jag att han är i himlen. Är han död, sa han då. Så söt och klok liten kille. 

Det ligger snö på marken , det är grått, det är söndag och jag ska bara vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0