saker som händer


Har kollat på Dygnet Runts sida på vad som händer i veckorna och det finns en hel del kul som jag vill gå på. Just nu pågår Music Doc Festival fram till söndag och det visas en massa dokumentärer och det händer en hel del annat, bl a brunch för 20 kr på lördag och man kan lära sig att Dj:a.

På lördag har även en teaterföreställning som heter Stilett premiär. Den handlar om kvinnors sexualitet, förtryck och våld och spelas på svenska, engelska och arabiska.

På måndag är det Doc Lounge och dit ska jag och titta på en dokumentär och Billy Paul.

På onsdag nästa vecka är det improvisationskväll, På Jam På Besök.

Sen så visas det två bra filmer på Panora som jag vill se, "Drottningen och jag" och "Waltz with Bashir".

En massa saker att uppleva så nu vill jag bara hitta någon att uppleva dem med.


Kommentarer
Postat av: niklas

waltz with bashir verkar så väldigt bra.



den tecknade stilen påminner mig om lite udda seriealbum som jag läste när jag var liten. en stil som jag inte riktigt förstod. den var vuxen på ett sätt jag inte upplevt tidigare när det gällde tecknat!



kommer säkert vara en upplevelse utöver det vanliga.

2009-03-03 @ 02:09:30
URL: http://thecokebadger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0