förföljse



När jag skulle bädda sängen i morse kröp det ut en stor spindel från överkastet. Denna spindel såg jag för tre veckor sen då den låg bland mina sjalar. Då och idag smet den snabbt in under listen. Den är så äcklig och ful och tjock. Jag tog snabbt min sko för att döda den men jag hann inte. Nu känns det som att den ligger och vväntar på att skrämma mig. Den kommer säkert krypa upp i min säng och när jag lägger mig där får jag den i håret. Usch jag ska ta en ordentlig titt innan jag går och lägger mig.
Denna spindel har förföljt mig och den kommer säkert från min farmor och farfars hus där jag såg spindlar överallt.
 
Jag hatar spindlar! Och den under listen ska bara veta att jag är beredd om den kommer fram!



Kommentarer
Postat av: Malin!

Jag kan komma med frukost på sängen!

2008-10-03 @ 17:15:32
URL: http://malineneke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0