f r e d a g



Det är fredag, det är helg, så jädra skönt! Idag har jag haft en lång föreläsning och efter det handlade jag lite sladdar och sen blev det lunch på Element med lillasyster. Lunch var inte nog för oss så vi cyklade vidare till något ställe för att fika. På Pronto åt vi gott och råkade spilla ut Emmas cappucino. Sen gick vi vidare och jag handlade en kofta och försökte beställa klipptid men det var lång väntetid. 

Nu är jag hemma hos mamma och vi ska snart äta lite och sen blir det bio! Härlig dag... 



Kommentarer
Postat av: Anonym

njut av de härliga dagarna som inte innehåller dålig energi..låt inte "den där" dra ner dig och med dig i det som inte är du...

kram mamman..

2008-10-18 @ 16:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0