blank



Jag är helt utmattad psykiskt och fysiskt... Ont i nacken och axlarna efter att ha släpat på tunga böcker. Jävla buss som är fullsmockad jämt och jag åkte fast för att jag åkte på barnbiljett... Jag skämdes... mycket... Hur kan man vara så dum?! Men men nu har man gjort det också... Fick ett väldigt viktigt brev returnerat hem till mig som jag skickade iväg för över en månad sen.. måste skicka iväg det igen och det lär såklart vara för sent.
Tentan idag... O r k a r  i n t e...

Jag är helt blank i skallen men samtidigt snurrar det runt så mycket och jag blir bara aaaaaaaa, galen!....

Jag behöver en kram



Kommentarer
Postat av: du kan få en kram imorgon!

`

2008-10-14 @ 21:22:59
Postat av: Betty

Kämpa på kära du!

Tänk så skönt sen när det är över...tänk framåt :D

Lycka till! Kram

2008-10-14 @ 21:58:57
URL: http://quickslap.blogspot.com
Postat av: soovintage

Hej Malin:



Angående din förfrågan om koftan på min blogg.

Den rutiga och den prickiga koftan finns kvar.

Den prickiga ligger just nu ute på tradera.



Mvh



Malin

2008-10-14 @ 22:30:54
URL: http://soovintage.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0