.






Oj, vad tiden går fort. Nu är det mer än tre veckor sedan jag skrev här. I helgen har Massi varit och besökt mig och Barcelona för första gången sedan han åkte till Italien. Det har varit jättemysigt och vädret har varit helt underbart. I morgon börjar sista veckan av spanskakursen och sen är det dags för praktik. På bilderna ovan ser ni parken L'Horta som har en liten labyrintpark och sista bilden är från Grekiska teatern som ligger tio minuters promenad från mig. Jag var där förra fredagen och då satt jag i t-shirt och utan strumpor och solade. Nu har dessutom träden börjat blomma! Jag njuter varje dag här i Barcelona!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag var i Horta igår:) Det var ju jäkla värt. Riktigt vackert ställe.

2011-03-07 @ 08:03:54
URL: http://heavyhorses.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, visst är det!

2011-03-07 @ 23:34:54
URL: http://meyouandeveryoneweknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0