071108





Idag har jag varit på Friskis i princip hela förmiddagen. Först gymmet i 1 ½ timme och sen Ki-balans. Skönt att ha kommit igång!
Senare idag ska jag hem till pappsen och äta middag och fira farsdag.

Måste tipsa om en bok som jag läste om i en blogg. Gunnars Ardelius - Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket.
I korta lyriska prosatexter berättas historien om två unga människors första stora kärlek.
Så fint!

Utdrag ur boken:
"Kom hit jag måste kontrollera en sak." Hon sträcker ut armarna mot honom. "Jag ska räkna alla dina leverfläckar och skriva upp resultatet i min blåa bok. Jag räknar dem varje dag fortsättningsvis, det kan vi väl vara överens om?" 

Den är dessutom jättebillig, ca 36 kr.



Kommentarer
Postat av: ida löf

den är jättebra! verkligen läsvärd!

2008-11-07 @ 14:39:35
Postat av: Malin

Jag köpte den idag så ska läsa den nu! Är det Ida min kusin?

2008-11-07 @ 21:13:51
URL: http://meyouandeveryoneweknow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej :) yes it is :)

2008-11-08 @ 11:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0