liv



Nu ska jag sova, är både trött och varm. Men tankarna i huvudet snurrar runt som aldrig förr.
Jag är rädd för vissa saker. Jag vill inte att någon i min närhet ska försvinna. Jag är rädd för att någon blir sjuk eller dör. För det är så lätt hänt och livet är så skört. En dag kan man vakna upp och känna i knuta i bröstet och så visar det sig att det är cancer. Cancer kan besegras men man kan aldrig vara säker och att något sådant ska hända skrämmer mig.
Jag försöker leva mitt liv genom att vara eftertänksam och att uppskatta det jag har omkring mig. Men ibland rusar man på och glömmer bort. Jag vill leva lycklig och jag vill att mina nära också ska göra det. Det är viktigt att se sig om och att känna efter.
Jag är glad för att det finns så många som ställer upp för mig och finns där, det är inte alla som har det så. Det är något jag aldrig kommer att glömma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0