en trött men duktig



Igår var jag och kompis Amanda och kollade på En afton med Prince. Tingsek i glittertights, bar överkropp och sminkade ögon - Timbuktu som klätt ut sig till Prince i kvinnostövlar med klack - Tityo var sexig och hade en motorväg på strumpbyxorna som ledde upp någonstans - Pauline sjöng Purple Rain, så bra! - Svante Lodén med snygga rösten och rolig dans.

Det var en helkväll helt enkelt. Bra artister, vi stod längst fram (i höjd med Tingseks lilla paket ihopknöcklat i tightsen... om det var så bra vet jag inte men vi fick oss en god uppfattning om paketet), god fisksoppa på Carib Kreol och massa dans.

Idag gick jag upp kl 7... jag är trött. Var lite nere innan... jag tänker och tänker... men när man läst lite fina ord och gjort bra saker så mår jag genast bättre.

Pengar på kontot, räkningar betalda, fixat och trixat... I'm doing great, tycker jag.

Nu ska jag iväg och töja ut skor...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0