ny dag, ny vecka






Det är måndag förmiddag. Jag har ägnat en lång tid åt att sätta klisterlappar i min lagbok. Det är nu drygt en vecka kvar till den första juridiktentan. Jag tycker inte alls att det är kul. Jag har inte heller någon större motivation. Men jag får kämpa på...

Det är fint väder ute, solen skiner och nu är det höst. När det blir lite kallare ska jag börja använda min fina nya pälsmössa.

Idag kommer anticimex på besök och ska försöka få bort de äckliga myrorna som håller till under köksbänken.
Jag ska plugga och så ska jag skicka iväg paket.

Ha en fin dag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin och härlig bild...mamma

2008-10-06 @ 12:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0