skakig natt


 

Det tog ungefär 1 timme att somna igår kväll, hade alldeles för många tankar i huvudet. Under natten låg jag och vred och vände mig och vaknade av och till. Jag kunde inte sova. Sen helt plötsligt när jag äntligen somnat så vaknar jag av sängen skakar. Jag tänkte att nu har de lösa sängbenen fått nog och vikit sig fast jag förstod att så var inte fallet då sängen fortsatte att skaka. Ja, då har jag varit med om jordbävning också. Fick sms ett litet tag senare och vissa trodde att det var Godzilla som tagit över...
Idag har jag jobbat, haft föreläsning och såklart kollat på Musikhjälpen.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja usch, för er måste jordbävningen känts rejält! Fönstrena skakade här, usch :S

2008-12-16 @ 16:37:47
URL: http://typexakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0